ماگ حرارتی Fundamentals Explained

Wiki Article

حجم و گنجایش ماگ حرارتی را قبل از خرید در نظر داشته باشید، اگر حجم بالایی از نوشیدنی را مورد استفاده قرار می‌‌دهید، ماگ حرارتی سایز بزرگ و در غیر اینصورت بهتر است سایز‌‌های کوچکتر این کالا را تهیه کنید.

چاپ خانگی: با دستگاه چاپ سابلیمیشن خانگی می توانید در منزل روی ماگ چاپ کنید

به دلیل مقاومت و استحکامشان، برای مصارف مختلف از جمله استفاده روزانه مناسب هستند.

وضعیت: ناموجود گزارش بروزشده در ۱۶ روز پیش مشاهده پیشنهاد بروزشده در ۱۶ روز پیش

برای چاپ لیوان حرارتی سفارشی در ارسال طرح مد نظر خود از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید. از بزرگ نمودن عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند پرهیز کنید.

ماگ جادویی خیلی خوبه و برای هدیه به هر کسی مناسبه و خیلی سورپرایز کننده و جذابه

جنس ماگ حرارتی معمولا از سرامیک و استیل میباشد که هنگام خرید باید دقت داشته باشید که جنس مورد نظر از استحکام کافی برخوردار باشد و دارای ترک یا قطر بسیار نازک نباشد.

اما امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کار ها این ماگ ها را در تیراژ بالا خریداری می کنند، تولید کنندگان سعی کرده اند تا از جنس سرامیک و یا شیشه برای بدنه آنها استفاده کنند تا قیمتشان مقرون به صرفه ??????? ????? تر شود.

شما می توانید بنا به سلیقه و خلاقیت خود با ماژیک های رنگی یا مشکی طرح دلخواه خود را بر روی بدنه ی ماگ نقاشی کنید و ماگ با طرح دلخواه خود را داشته باشید.

یه نکته مهم دیگه وقت خرید ماگ حرارتی، چک کردن قابلیت‌هاشه. قابلیت استفاده توی مایکروویو و شستن توی ماشین ظرف‌شویی چیزیه که متاسفانه هیچ‌کی بهش توجه نمی‌کنه.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

چاپ لوگو و معرفی کسب و کار ها به وسیله چاپ بر روی ماگ های حرارتی، شیوه ای نوین برای گسترش کسب و کار های نوظهور می باشد.

بودجه: قیمتی را که می توانید برای یک ماگ حرارتی بپردازید تعیین کنید

قبل از خرید ماگ باید به یک سری نکات مهم بسیار توجه کرد؛ نکات قابل توجه عبارت است از:

Report this wiki page